Monday, April 07, 2008

Ας το παίξουμε λοιπόν

Ο φίλος μου ο Βασίλης μου έστειλε το γριφώδες αυτό ερωτηματολόγιο:
Βγαίνει, μού είπε η σουρεαλιστική σου ανοχή και αντοχή!
Για να δούμε, αντέχουμε?

Φώτα, κάμερα, action!



-Γιατί κλαις;
-Γιατί αγαπάω

- Γιατί δεν κλαις;
- Γιατί μισώ

- Πού είναι ο βάλτος;
- Στο χαρτί

- Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
- Το άγαλμα στην πλατεία

-Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
-Στο καθιστικό μου

- Περιφρονείς κάτι;
- Αυτούς που περιφρονούν

- Θα ερωτευόσουν για πάντα;
- Μα βέβαια, το ποτέ

- Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
- Γιατί είναι “έργα τέχνης”

-Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
-Είτε τα αφαιρέσεις είτε όχι, τα έργα τέχνης δεν θα αλλάξουν

- Do you remember revolution?
- Do you remember your name?

- Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
- Μόνο αν δημοσιευόταν στην Sun

- Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ' τον πάγο;
- Θα έσπαγα μόνος μου το τζάμι

- Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
- Συνέχεια με τα μάτια κλειστά είμαι

- Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ' το νόμο;
- Δεν κινδυνεύω να τιμωρηθώ από κανένα νόμο, γιατί τον έχω κλείσει στο πατάρι και τον βγάζω μόνο κάθε βράδυ

- Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ' την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
- Μετά τα μεσάνυχτα διαβάζω τους βρυκόλακες του Ίψεν.
Επομένως δεν έχω χρόνο

- Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
- Μπα, μόνο αν μου χάριζαν 100 ρόλους στο Ολντ Βικ

- Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
- Δυστυχώς ο οδοντίατρός μου αυτοκτόνησε προχτές και κράτησε τα δόντια μου στον απόρρητο φάκελλό του.

- Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
- Θα έπεφτα στο ποτάμι

Πρόσκληση για τους φίλους
Λούσυ, Αντουάν, Δημήτριο να απαντήσουν.

6 comments:

Anonymous said...

surrealicious!

Μιχαήλ Angel said...

Γειά σου τζόννυ!

Antoine said...

Καλά, βρε Μιχαήλ! Έφυγα, γύρισα και ακόμη ποστ δεν έκανες;;; Α, τι τεμπέλης που είσαι εσύ!

Θα πω στη Lycy να σου ρίξει μερικές!

Γεια σου, ηθοποιέ!

Μιχαήλ Angel said...

Γειά σου φιλαράκι μου.
Τεμπελχανάς με πατέντα.
Δε βρίσκω νόημα σε όλο αυτό πια φίλε μου

Lorelei Am Rhein said...

Αχ, μούφυγες και είμαι απαρηγόρητη...κοντεύω κι εγώ να το εγκαταλείψω...
χαχχχααα
γύρνα βρε, τι μόνο από κοντά θα τα λέμε...ξενέρωμα...!!!

Μιχαήλ Angel said...

Δεν ήταν εντελώς μόνιμη.
Μόνιμη με διαλείμματα
φιλάκι