Saturday, December 08, 2007

AIR!

Ένα από τα αγαπημένα μου γκρουπάκια!

11 comments:

Unknown said...

Μια χαρά οι "αέρινοι" κι εμένα πολύ μου αρέσουν.
Ωραία είναι εδώ - και εξαιρετικός ο τίτλος που, όπως καταλαβαίνεις, με προσέλκυσε....

Lorelei Am Rhein said...

Μιχαήλ μου,
Xρόνια Πολλά, υγεία, ευτυχία, και πολλές χαρές και επιτυχίες!
Να πω και πολλούς ρόλους;

Πού είσαι εσύ, παιδί μου, by the way???
Φιλάκια πολλά!

Μιχαήλ Angel said...

Φίλε μου, ο τίτλος λειτουργεί με πολλαπλές ερμηνείες. Πολίτης του κόσμου, μόνος κι έρημος τυχοδιώκτης κ.α. Ευτυχία μου να λειτουργεί δελεαστικά σε όσους κοντοστέκονται εδώ μια στάλα. Καλώς όρισες λοιπόν Ηλιά! :)

Μιχαήλ Angel said...

Λουσάκι, χρόνια καλά και τρανά!
Σου έχω στείλει κάρτες. Είχα λογαριασμούς που δεν κλείνουν αλλά τούτα τα Χριστούγεννα έγιναν κάποια βήματα για την ηρεμία μου. Θετική η εξέλιξη και οι συναισθηματικές χρεώσεις όσο πάνε λιγοστεύουν, με καταλαβαίνεις..γονείς στην πρίζα!
θα τηλεφωνήσω για καφέ!
Μάκια :)

Antoine said...

Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2008, φωτεινέ ηθοποιέ!

Μια ερωτησούλα θέλω να σου κάνω, γιατί σε σκεφτόμουνα τις προάλλες. Στην Αγγλία μένεις μόνιμα ή είσαι εκεί για σπουδές;

Μιχαήλ Angel said...

Καλώς το φιλαράκι. ΄Ήμουνα Αγγλία Αντώνη, τώρα εδώ και πολλούς μήνες είμαι μόνιμα εδώ. :) Ωραία χρονιά και σε σένα.

Lorelei Am Rhein said...

My dear,
έχεις μια προσκλησούλα στο μπλογκ μου.
Και άντε, γράψε κάτι, παλιοτεμπέλη!
Ουφ!

Φιλιά πολλά!
(και βγάλε κι αυτό το word verification!)

brexians said...

καλησπερα
εισβαλω χωρις να ερωτηθω!
μια ιδεα
ενα μελιτζανι οχι πολυ σκουρο με γραμματα πολυ ανοιχτο πορτοκαλι προς το ασπρο!
η ενα πρασινο λαδι εντονο με γραμματα ανοιχτο κιτρινο!
επειδη ειδα οτι το γαλαζιο δεν σου αρεσε!!
συγνωμη για την εισβολη αλλα ετσι απο "μπλοκιστικη αδεια"
να εισαι καλα

Μιχαήλ Angel said...

Φίλε Δημήτριε, το σπίτι είναι ανοιχτό για να μπαίνουν όλοι. Πόρτα δεν υπάρχει οπότε ευνοούνται οι εισβολές. Να εισβάλεις όποτε θέλεις.
Δοκίμασα διάφορα σκούρα αλλά με ξεκουράζει το λευκό και τα πολύ ανοιχτά χρώματα. Θα δοκιμάσω κάποιες αλλαγές στις 'φωτογραφίες' κι αν δω ότι κάθονται θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Χαίρε φίλε.

brexians said...

ama tin vriskis sta lefka..emena mou perisevei na eisai kala!

Lorelei Am Rhein said...

Ωραίο είναι, Μιχαήλ μου!
Χαρούμενο και ανοιξιάτικο.
Φιλιά!