Wednesday, August 09, 2006

Camera, φώτα, ΑCTION!

Αν με ρωτήσετε γιατί ξεκίνησα να γράφω εδώ, γιατί αποφάσισα να φτιάξω blog, γιατί ρισκάρω να εκτίθεμαι δημόσια σε βλέμματα, πιθανές ειρωνείες, στραβά μούτρα που θα διαφωνούν με αυτά που γράφω, θα απαντήσω με ένα γενναίο ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΡΕ!

Μαλακίες το θεωρούσα το blogging μέχρι πριν από λίγο καιρό.
Πώς και άλλαξα γνώμη μου λες;

Μπα ρε σεις, δεν άλλαξα γνώμη, ακόμα μαλακία το βρίσκω. Αλλά 2-3 φιλαράκια με ψήσανε πως το άθλημα κάνει καλό στην υγεία.
Ποια υγεία, βρε σεις, τους λέω;
Εγώ ρίχνω το ψώνιο μου, τους ρόλους μου εννοώ, όποτε με πιάνουν τα ντουζένια μου και ξελαμπικάρω.
Ηθοποιός σημαίνει φως. σας το είπα έτσι;
Προσπαθώ να γίνω ο νέος Robert De Niro.
Ε, καλά να πλησιάσω λέμε! Oπότε καταλαβαίνεις τώρα, τι να το κάνεις το blogging; Πας σε πέντε έξι οντισιόν και σού φεύγει η μαγκιά. Ρίχνεις καπάκι και έναν Οιδίποδα, εκεί να δεις για πότε χάνεις χρόνο τόπο, ξεχνάς και τη μάνα σου. Όχι την Ιοκάστη! Χαχαχα!!!
Αλλά ρε σεις, με πείσανε τα φιλαράκια.
Κι εγώ στα φιλαράκια δεν χαλάω ποτέ χατήρι.

Γιαυτό, camera, moter, φώτα, ACTION!!!

3 comments:

Lorelei Am Rhein said...

Ήλθα να σε ευχαριστήσω και από εδώ για το σχόλιο!
Καλή σου αρχή στο blogging, λοιπόν Μιχαήλ!
Ο αρχάγελλος με τη ρομφαία;
Για τη φωτό σου λέω, που με παραπέμπει σε κάτι τέτοιο!
LOL!
:-))

Μιχαήλ Angel said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Μιχαήλ Angel said...

Να είσαι καλά Λούσυ.
Ευχαριστώ και να περνάς να σε βλέπουμε. Κάτι τέτοιο περισσότερο φως είναι!